torstai 17. huhtikuuta 2014

17.4.2014 Tallipäivä :))

Menin tänään Ruutilla se oli tosi mukava, tehtiin viisikaarista kiemurauraa ja luulin että olisi menny paljo hunommin. Ekaksi menttiin yhesti käynnissä ja sitte ravissa. Keskellä tuntia tuli sitte taas lennettyy sieltä ponskin selästä kun tuli pikku kaaos taas.. Ihan ekaksi Eemeli säikky jotain outoja raapahuksia maneesin seinstä, ja Ruutiki lähti sitte veättää, se vaan laukkas ja laukkas ja sitte alko persekkin lenättämään, ja eiku vaa pikku pomppuja, äkki käännös ja äkki pysähys ''PAMM'' Ei se mitenkään sattunu ku lensin tietenki perseelleni jotenki pyörähtäessä :D sitte alettiin laukkaamaan  ja sekin meni hyvin, tehtiin päätyyn 15m voltti ja ruuti meni niin kiltisti, taino mhmm.. Yritti se taas kerran tiputtaa siinä ''pomppu, pomppu, äkki käännös ja pysähys'' ja ihme pysyin selässä :D Loppu tunnista kuulin kiljahuksen ku Eemeliltä tiputtiin, Ruuti hätkähti vähän mutta ei siinä mitään :D Oli ihana paras tunti kerranki ponilla :3 


                                                       Pikkuisen kuvia tunnista :))

                                                                         PERAS!! ♥

3 kommenttia:

  1. Keskity kirjottamiseen ku tosi epämiellyttävä lukee ku on nuit kirjotusvirheit

    VastaaPoista