Oli siis tunti tänään, ja menin Myrskyllä. Se oli kerranki niin reipas että opettajaki huusi että ''hiastappa vähän'' :D
Mutta tänään tehtiin voltteja ja Myrsky asettuki niin mukvasti että huhhuh, tehtiin siis kaheksikkoa :))
Mutta tuli lennettyäki sen ponin selästä, aluksii laukkas mukavasti volteilla mutta, akseli lähtiki takaa toosi kovaa ja mykäkin lähti/säiähti samalla ja lähti mukana. En yhtää osannu ohjata sillä sekunnilla ja lähti kottareita päin en oo yhtää varma et hyppäskö se niitten yli silleen sivuittain :D Ja lähti toinen jalustinki ennenku ees lähti ja siinä lähti tavallaan tasapaino, niin sitte paino siirtykin oikealle jalalle ja olin lentää kottareiden päälle.. Ja toinen kerta lähti samalla tavalla taas kottaeitten samalla vinottain hypyllä yli taas ja toinen jalustin lähti sitte samalla ku lähti eli ennen hyppyä, en sillon sentään lentänyt mut, sitte se alkoikin pukittaa ja lensin kaulalle ja tippuin katsomoon.. D:
Muuten oli mukava tunti, Myrsky oli tosi mukava lähtöistä riippuen :DD
Mut tällänen oli nyt ;))