torstai 11. syyskuuta 2014
torstai 24. huhtikuuta 2014
24.4. 2014 Tallipäivä ♥
Menin tänään pyörällä tallille, ja olin tallilla n. 16.05? Kävin katsomassa listat ja siinä luikin Ruuti :3 Oli kiva mennä Ruutilla taas, mutta sitte hoksasinkin että mennään kentälle, ensimmäistä kertaa tunnilla. Sitte laitoin Ruutin ja oli niin kiva karsinassakin, sitten lähdettiin kentälle. Alkukäynneissä huomasin kentän viereisellä metsässä koiran joka rapisteli ja Ruuti hätkähti, alettiin ravaamaan ja meni laiskasti poni mutta kyllä se pohkeesta lähti eteenpäin. Tehtiin voltteja, pitkiensivujen keskellä ja lyhyidensivuiden keskellä. Ruuti meni nätisti, mutta kyllä se säikky pressua joka lainehti tuulen mukana kentän reunalla.
Teimme 10m voltin pitkän ja lyhyensivun keskellä, ja peilikuvana toiseen suuntaan.
Poni meni jälleen kerran kiltisti ja mukavasti :3 ♥
Pari kuvaa tunnista :))
1# Paras ♥
torstai 17. huhtikuuta 2014
17.4.2014 Tallipäivä :))
Menin tänään Ruutilla se oli tosi mukava, tehtiin viisikaarista kiemurauraa ja luulin että olisi menny paljo hunommin. Ekaksi menttiin yhesti käynnissä ja sitte ravissa. Keskellä tuntia tuli sitte taas lennettyy sieltä ponskin selästä kun tuli pikku kaaos taas.. Ihan ekaksi Eemeli säikky jotain outoja raapahuksia maneesin seinstä, ja Ruutiki lähti sitte veättää, se vaan laukkas ja laukkas ja sitte alko persekkin lenättämään, ja eiku vaa pikku pomppuja, äkki käännös ja äkki pysähys ''PAMM'' Ei se mitenkään sattunu ku lensin tietenki perseelleni jotenki pyörähtäessä :D sitte alettiin laukkaamaan ja sekin meni hyvin, tehtiin päätyyn 15m voltti ja ruuti meni niin kiltisti, taino mhmm.. Yritti se taas kerran tiputtaa siinä ''pomppu, pomppu, äkki käännös ja pysähys'' ja ihme pysyin selässä :D Loppu tunnista kuulin kiljahuksen ku Eemeliltä tiputtiin, Ruuti hätkähti vähän mutta ei siinä mitään :D Oli ihana paras tunti kerranki ponilla :3
Pikkuisen kuvia tunnista :))
PERAS!! ♥
Pikkuisen kuvia tunnista :))
PERAS!! ♥
torstai 20. maaliskuuta 2014
#Tallipäivä :))
Oli siis tunti tänään, ja menin Myrskyllä. Se oli kerranki niin reipas että opettajaki huusi että ''hiastappa vähän'' :D
Mutta tänään tehtiin voltteja ja Myrsky asettuki niin mukvasti että huhhuh, tehtiin siis kaheksikkoa :))
Mutta tuli lennettyäki sen ponin selästä, aluksii laukkas mukavasti volteilla mutta, akseli lähtiki takaa toosi kovaa ja mykäkin lähti/säiähti samalla ja lähti mukana. En yhtää osannu ohjata sillä sekunnilla ja lähti kottareita päin en oo yhtää varma et hyppäskö se niitten yli silleen sivuittain :D Ja lähti toinen jalustinki ennenku ees lähti ja siinä lähti tavallaan tasapaino, niin sitte paino siirtykin oikealle jalalle ja olin lentää kottareiden päälle.. Ja toinen kerta lähti samalla tavalla taas kottaeitten samalla vinottain hypyllä yli taas ja toinen jalustin lähti sitte samalla ku lähti eli ennen hyppyä, en sillon sentään lentänyt mut, sitte se alkoikin pukittaa ja lensin kaulalle ja tippuin katsomoon.. D:
Muuten oli mukava tunti, Myrsky oli tosi mukava lähtöistä riippuen :DD
Mut tällänen oli nyt ;))
Mutta tänään tehtiin voltteja ja Myrsky asettuki niin mukvasti että huhhuh, tehtiin siis kaheksikkoa :))
Mutta tuli lennettyäki sen ponin selästä, aluksii laukkas mukavasti volteilla mutta, akseli lähtiki takaa toosi kovaa ja mykäkin lähti/säiähti samalla ja lähti mukana. En yhtää osannu ohjata sillä sekunnilla ja lähti kottareita päin en oo yhtää varma et hyppäskö se niitten yli silleen sivuittain :D Ja lähti toinen jalustinki ennenku ees lähti ja siinä lähti tavallaan tasapaino, niin sitte paino siirtykin oikealle jalalle ja olin lentää kottareiden päälle.. Ja toinen kerta lähti samalla tavalla taas kottaeitten samalla vinottain hypyllä yli taas ja toinen jalustin lähti sitte samalla ku lähti eli ennen hyppyä, en sillon sentään lentänyt mut, sitte se alkoikin pukittaa ja lensin kaulalle ja tippuin katsomoon.. D:
Muuten oli mukava tunti, Myrsky oli tosi mukava lähtöistä riippuen :DD
Mut tällänen oli nyt ;))
torstai 16. tammikuuta 2014
2# Talli päivä ;3
Mooi, nukuin pommiin ja myöhästyin jälleen kerran koulusta. Mei ihan hyvin päivä, sitte lähettiin kello 16.15 tallille Oonan ja Ainon kaa. Menin myrskyllä oli tosi mukava mut olinpas sitte tippua 3 kertaa ku säikky.. Sitte autettiin siivoo vähän purujen kanssa ja päristiin vähän tuolla satulahuoeessa. oli mukava päivä kyl :3
Olisin sitte laittau koostee tunista mut elokuvatyökalu lagailee .. ;(
Olisin sitte laittau koostee tunista mut elokuvatyökalu lagailee .. ;(
sunnuntai 12. tammikuuta 2014
#1 ensimmäinen postaus.
elikkäs tein nyt uuden blogin ja toivoisin et tää menestyis vähän paremmin entä se vanha ja tässä ensimmäisessä postauksessa kerron vähän mistä blogi kertoo :)
elikkäs oon tosi pirtee ja eloisa tyttö oulusta :) harrastan ratsastusta ja valokuvaamista joissakinmuodoissa eli silloin kun on mahdollista :) mulla on sisko jolla on myös blogi ja emppu on mut tähä bloggaamiseen kannustanut :) harrastan ratsastusta periaatteessa kahdella tallilla aaltokankaan ratsutalleilla ja jokikylässä yksäritallilla josta kerrotaan vähän enemmän empun blogissa ! :) tämä blogi kertoo enimmäkseen ratsastuskoulu jutuista ja lifestyle- jutuista :)
elikkä aaltokankaalla mun lemppari poneja on Ruuti ja Aarre :) Molemmat on tosi kivoi heppasii ja nääi mut en osaa sanoo kummasta tykkään enemmän :/ Aarteella meen nykyään paljo enemmän ja se on tositosi kiva ! :) tästä voit katsoa minkalaista menoa meillä on :)
Sitten meillä on jokikylän ponskit joihin siis siskoni blogi enemmän perustuu :) Tallilla on 148 korkia tilasto tamma nana ja pikkuvauvva shettis aapeli :3 näitä me hoidellaan sit tallilla on kans 173 korkia jesse ja 142 korkia väinö :)
| aapeli |
| jesse |
| nana & väinö |
siinä tämmönen tällä kertaa :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



