torstai 24. huhtikuuta 2014

24.4. 2014 Tallipäivä ♥

Menin tänään pyörällä tallille, ja olin tallilla n. 16.05? Kävin katsomassa listat ja siinä luikin Ruuti :3 Oli kiva mennä Ruutilla taas, mutta sitte hoksasinkin että mennään kentälle, ensimmäistä kertaa tunnilla. Sitte laitoin Ruutin ja oli niin kiva karsinassakin, sitten lähdettiin kentälle. Alkukäynneissä huomasin kentän viereisellä metsässä koiran joka rapisteli ja Ruuti hätkähti, alettiin ravaamaan ja meni laiskasti poni mutta kyllä se pohkeesta lähti eteenpäin. Tehtiin voltteja, pitkiensivujen keskellä ja lyhyidensivuiden keskellä. Ruuti meni nätisti, mutta kyllä se säikky pressua joka lainehti tuulen mukana kentän reunalla.

  Aloimme laukkaamaan, ja Ruuti alko koettelemaan vähän, mutta se totteli hetken päästä.
Teimme 10m voltin pitkän ja lyhyensivun keskellä, ja peilikuvana toiseen suuntaan.
Poni meni jälleen kerran kiltisti ja mukavasti :3 ♥

                                                                Pari kuvaa tunnista :))


                                                     1# Paras ♥                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti