Mooi, nukuin pommiin ja myöhästyin jälleen kerran koulusta. Mei ihan hyvin päivä, sitte lähettiin kello 16.15 tallille Oonan ja Ainon kaa. Menin myrskyllä oli tosi mukava mut olinpas sitte tippua 3 kertaa ku säikky.. Sitte autettiin siivoo vähän purujen kanssa ja päristiin vähän tuolla satulahuoeessa. oli mukava päivä kyl :3
Olisin sitte laittau koostee tunista mut elokuvatyökalu lagailee .. ;(
torstai 16. tammikuuta 2014
sunnuntai 12. tammikuuta 2014
#1 ensimmäinen postaus.
elikkäs tein nyt uuden blogin ja toivoisin et tää menestyis vähän paremmin entä se vanha ja tässä ensimmäisessä postauksessa kerron vähän mistä blogi kertoo :)
elikkäs oon tosi pirtee ja eloisa tyttö oulusta :) harrastan ratsastusta ja valokuvaamista joissakinmuodoissa eli silloin kun on mahdollista :) mulla on sisko jolla on myös blogi ja emppu on mut tähä bloggaamiseen kannustanut :) harrastan ratsastusta periaatteessa kahdella tallilla aaltokankaan ratsutalleilla ja jokikylässä yksäritallilla josta kerrotaan vähän enemmän empun blogissa ! :) tämä blogi kertoo enimmäkseen ratsastuskoulu jutuista ja lifestyle- jutuista :)
elikkä aaltokankaalla mun lemppari poneja on Ruuti ja Aarre :) Molemmat on tosi kivoi heppasii ja nääi mut en osaa sanoo kummasta tykkään enemmän :/ Aarteella meen nykyään paljo enemmän ja se on tositosi kiva ! :) tästä voit katsoa minkalaista menoa meillä on :)
Sitten meillä on jokikylän ponskit joihin siis siskoni blogi enemmän perustuu :) Tallilla on 148 korkia tilasto tamma nana ja pikkuvauvva shettis aapeli :3 näitä me hoidellaan sit tallilla on kans 173 korkia jesse ja 142 korkia väinö :)
| aapeli |
| jesse |
| nana & väinö |
siinä tämmönen tällä kertaa :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
