torstai 24. huhtikuuta 2014

24.4. 2014 Tallipäivä ♥

Menin tänään pyörällä tallille, ja olin tallilla n. 16.05? Kävin katsomassa listat ja siinä luikin Ruuti :3 Oli kiva mennä Ruutilla taas, mutta sitte hoksasinkin että mennään kentälle, ensimmäistä kertaa tunnilla. Sitte laitoin Ruutin ja oli niin kiva karsinassakin, sitten lähdettiin kentälle. Alkukäynneissä huomasin kentän viereisellä metsässä koiran joka rapisteli ja Ruuti hätkähti, alettiin ravaamaan ja meni laiskasti poni mutta kyllä se pohkeesta lähti eteenpäin. Tehtiin voltteja, pitkiensivujen keskellä ja lyhyidensivuiden keskellä. Ruuti meni nätisti, mutta kyllä se säikky pressua joka lainehti tuulen mukana kentän reunalla.

  Aloimme laukkaamaan, ja Ruuti alko koettelemaan vähän, mutta se totteli hetken päästä.
Teimme 10m voltin pitkän ja lyhyensivun keskellä, ja peilikuvana toiseen suuntaan.
Poni meni jälleen kerran kiltisti ja mukavasti :3 ♥

                                                                Pari kuvaa tunnista :))


                                                     1# Paras ♥                   

torstai 17. huhtikuuta 2014

17.4.2014 Tallipäivä :))

Menin tänään Ruutilla se oli tosi mukava, tehtiin viisikaarista kiemurauraa ja luulin että olisi menny paljo hunommin. Ekaksi menttiin yhesti käynnissä ja sitte ravissa. Keskellä tuntia tuli sitte taas lennettyy sieltä ponskin selästä kun tuli pikku kaaos taas.. Ihan ekaksi Eemeli säikky jotain outoja raapahuksia maneesin seinstä, ja Ruutiki lähti sitte veättää, se vaan laukkas ja laukkas ja sitte alko persekkin lenättämään, ja eiku vaa pikku pomppuja, äkki käännös ja äkki pysähys ''PAMM'' Ei se mitenkään sattunu ku lensin tietenki perseelleni jotenki pyörähtäessä :D sitte alettiin laukkaamaan  ja sekin meni hyvin, tehtiin päätyyn 15m voltti ja ruuti meni niin kiltisti, taino mhmm.. Yritti se taas kerran tiputtaa siinä ''pomppu, pomppu, äkki käännös ja pysähys'' ja ihme pysyin selässä :D Loppu tunnista kuulin kiljahuksen ku Eemeliltä tiputtiin, Ruuti hätkähti vähän mutta ei siinä mitään :D Oli ihana paras tunti kerranki ponilla :3 


                                                       Pikkuisen kuvia tunnista :))

                                                                         PERAS!! ♥