Mooi, nukuin pommiin ja myöhästyin jälleen kerran koulusta. Mei ihan hyvin päivä, sitte lähettiin kello 16.15 tallille Oonan ja Ainon kaa. Menin myrskyllä oli tosi mukava mut olinpas sitte tippua 3 kertaa ku säikky.. Sitte autettiin siivoo vähän purujen kanssa ja päristiin vähän tuolla satulahuoeessa. oli mukava päivä kyl :3
Olisin sitte laittau koostee tunista mut elokuvatyökalu lagailee .. ;(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti