torstai 16. tammikuuta 2014

2# Talli päivä ;3

Mooi, nukuin pommiin ja myöhästyin jälleen kerran koulusta. Mei ihan hyvin päivä, sitte lähettiin  kello 16.15 tallille Oonan ja Ainon kaa. Menin myrskyllä oli tosi mukava mut olinpas sitte tippua 3 kertaa ku säikky.. Sitte autettiin siivoo vähän purujen kanssa ja päristiin vähän tuolla satulahuoeessa. oli mukava päivä kyl :3

Olisin sitte laittau koostee tunista mut elokuvatyökalu lagailee .. ;(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti